אמל"ק

נכנסים לאזור האישי באתר בנק יהב דרך המחשב, נכנסים ל"הגדרות", לוחצים על "אישור ניהול חשבון", מוציאים "אישור בעלות חשבון". 
 

למה אנחנו צריכים את זה?

כדי להגיש את הדו"ח למס הכנסה אנחנו צריכים להגיש טופס ״אישור חשבון בנק״ המאשר שחשבון הבנק שלך הוא באמת שלך (כדי שמס הכנסה ידע לאן להעביר את הכסף).
 

מה אנחנו צריכים?

טופס אישור בעלות חשבון. 

 

איך משיגים את המסמך?

1. נכנסים לאתר בנק יהב , תחת "התחברות לחשבון", מכניסים את פרטי הכניסה לחשבונך
2. לאחר הכניסה לאזור האישי, לוחצים "הגדרות"  לפתיחת התפריט הימני, ולאחר מכן לוחצים על "אישור ניהול חשבון"
3. שומרים את הקובץ כ-PDF